پاساژ:راهی برای خرید و فروش آسان

خرید کردن یکی از دغدغه های اکثر خانواده هاست. یافتن جنس با قیمت مناسب و با کیفیت و باب سلیقه بودن همیشه با صرف زمان و انرژی همراهه. اگه بخواهید چند قلم جنس رو خریداری کنید احتمالا باید یک یا چند روز مغازه ها در مکان های مختلف رو بررسی کنید. همچنین فروشندگان نیز برای فروش کالای خود نیازمند شناخته شدن هستند. راه های تبلیغاتی مختلفی رو استفاده میکنند مانند تبلیغات سنتی و دیجیتالی. اما بهترین راه برای ساده تر کردن ارتباط بین خریدار و فروشنده تجمیع کردن فروشندگان در یک مکان هست تا خریداران بتوانند به همه ی اقلام مورد نظر خود دست پیدا کنند. در روش سنتی ایجاد پاساژ های مختلف به صورت فیزیکی این ارتباط رو تسهیل کرده بود. اما با این وجود هم برای خریدار و هم برای فروشنده با صرف هزینه و زمان و انرژی زیادی همراه بود. اپلیکیشن پاساژ این مشکل رو برای خریداران و فروشندگان به مقدار زیادی برطرف کرده است.

در ادامه به بررسی این اپلیکیشن میپردازیم.

تمرکز اصلی این اپلیکیشن بر گردآوری فروشندگان در یک موقعیت مجازی است. هر فردی که در این اپلیکیشن عضو میشود در ابتدا یک حساب کاربری ایجاد میکند. در بخش حساب کاربری میتوانید تب های مختلفی مانند: نظرات، لایک شده ها، نشان شده ها، سابقه خرید را ببینید. شما میتوانید محصولات مورد علاقه خودتون رو لایک کنید یا آن ها برای خرید کردن نشان کنید.

این اپلیکیشن به بخش های مختلفی تقسیم می شود. تب خانه شامل موارد مختلف است: شما میتوانید پاساژ مورد نظر خود رو انتخاب کنید و به آن هدایت میشوید. “پیشنهاد پاساژ” شما رو به پاساژ های منتخب هدایت میکند. در تب دسته بندی شما با دسته بندی های مختلفی روبه رو خواهید شد مانند آقایان، بانوان، کودکان، موبایل و تبلت، لوازم خانگی، بازی و سرگرمی و  عناوین دیگر. شما با ورود به هر بخش، با فروشندگان و کالاهای مختلف رو به رو خواهید شد که درصورتی که مورد خاصی رو جستجو میکنید میتوانید از قسمت فیلتر سریعتر به اون برسید و از قسمت ترتیب میتوانید محصولات رو برای نمایش به صورت دلخواه مرتب کنید. با انتخاب محصول مورد نظر برای خرید آن، شما به صفحه ای منتقل میشید که اطلاعات تکمیلی برای آن محصول ارائه شده است مانند قیمت آن، نام فروشگاه آن، نقد و بررسی محصول، محصولات دیگر آن فروشگاه، محصولات مشابه جنس منتخب شما، و اطلاعات دیگری که شما رو برای خرید کمک میکند. این اپلیکیشن تب های دیگری را نیز شامل میشود: دنبال شده ها، دستچین، کالکشن، خرید امن، تازه ها، محبوب ترین ها، حراجی ها و ویترین. نام این تب ها معرف محتویات آنهاست و از توضیح این موارد صرف نظر میکنیم. در بخش ساخت فروشگاه، شما میتوانید فروشگاه خود رو ایجاد کنید و محصولات خود در مقابل دید خریداران قرار بدهید، نظرات راجب محصولات خودتون رو ببینید، آماری از فروش خودتون رو مشاهده کنید و …

یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن که باعث تمایز اون با دیگر اپلیکیشن ها شده رابط گرافیکی حرفه ای آن است. استفاده از تصاویر مختلف برای محصولات و فروشگاه ها، فونت های خوانا، استفاده از ترکیب های رنگی مناسب از مهمترین آنهاست.

 

سخن آخر:

با توجه به اینکه همه ی ما برای خرید های خودمون به مسائلی مانند صرف زمان کمتر، قیمت مناسب کالا، تنوع کالا و … اهمیت میدهیم این اپلیکیشن میتونه راه حل مناسبی برای حل آنها باشه. برای فروشندگان عزیز هم به عنوان روش تبلغاتی میتونه موثر واقع بشه زیرا هزینه ی مالی نداره و یکم باید زمان صرف بشه.

نقاط قوت:

رابط گرافیکی حرفه ای

امکان ارسال تبلیغات به برخی شبکه های اجتماعی

امکان نقد و بررسی محصول

امکان ایجاد فروشگاه به صورت رایگان

دسترسی آسان به کالاهای مختلف

نقاط ضعف:

نقد و بررسی ضعیف محصول

0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *